צילום וידאו לאירועים

אחרי שטרחנו כל כך סביב ארגון האירוע ודאגנו לבחור את הספקים הכי טובים, את הבגדים הכי יפים, את המוזיקה הכי טובה ואת האווירה המושלמת – מגיע לנו לזכור את הרגעים היפים ממנו לא רק דרך שחזור מהראש והחוויות שנותרו לנו, אלא גם מצפיה חוזרת באירוע, מבעד לעדשת המצלמה.

תיעוד ועריכה לתוצאה המושלמת

תפקידו העיקרי של צלם הוידאו שלכם הוא להיות שם באירוע שלכם ולתעד אותו דרך עדשת המצלמה. צלם וידאו טוב ידע לקלוט דרך העינית הדיגיטלית את הרגעים המרגשים, היפים והמיוחדים ביותר ולתרגם אותם לאחר מכן בסרט ערוך היטב עם רצף הגיוני שנעים לראות ולהיזכר בו.
אתם שם כדי ליהנות מהאירוע ולקצור את פירות עמלכם, ליהנות עם האהובים עליכם ולשכוח מהמצלמה, אנחנו כאן כדי לדאוג שהזכרונות שלכם ישמרו באופן הטוב והמקצועי ביותר.

צילום וידאו לחתונה

כשבחתונה עסקינן הרי שהעסק מעט מסתבך, יש לא מעט אופציות וסוגי צילום, הסוגים העיקריים כיום הם צילום DSRL וצילום וידאו כתף שכולנו מכירים. כאשר צילום הDSLR נועד בעיקר לצילומים קולנועיים ורגעים מתוך האירוע עצמו וצילום הכתף מתעד את כל האירוע מהתחלה עד סופו, דבר שמתאים מתאים בעיקר לצילום כנסים ואירועים ארוכים. חשוב לבקש מצלם הוידאו לראות דוגמאות של שתי האפשרויות כדי שתוכלו להחליט מה המתאימה לכם ביותר, לא תרצו צילום וידאו לחתונה שאינו תואם את הציפייה שלכם.

אפשרויות רבות – במה לבחור?

הטכנולוגיה הקשורה בצילום הוידאו מתקדמת בקצב מסחרר. אם עד עתה מצלמות כתף כבדות כיכבו ברחבות הריקודים, הרי שהיום הטכנולוגיות המתקדמות של DSLR ודומיהן מאפשרות לנו לצלם טוב יותר, מקצועי יותר ובאופן פשוט יותר, כך שהתוצר הסופי המתקבל הוא אסתטי וחי הרבה יותר ונעים לצפייה.
לאחר האירוע, תקבלו את התוצר הסופי כשהוא ערוך לקליפ קצר, שהוא מעין סיכום האירוע, המלווה בשיר רקע לבחירתכם וקליפ ארוך יותר, המתעד את האירוע לפי חלקיו. בנוסף, תקבלו מאיתנו את חומר הגלם כולו.
אם אתם מתלבטים בכמה מצלמות לבחור, האם לשדרג את החבילה עם עוד צלם או עוד סוג מצלמה, באיזו סוג עריכה לבחור ובגדול, כל העסק של צילום הוידאו מבלבל אתכם – קחו אוויר, קחו צעד אחורה וקחו עצה טובה: הקשיבו לצלם שבחרתם. הוא ידע לייעץ לכם באופן המקצועי ביותר באיזו חבילה לבחור בהתאם לגודל המקום, כמות האנשים, התקציב שלכם ועוד. הנטיה הטבעית שלנו, כשמדובר באירועים חשובים של פעם בחיים, היא לרצות לקחת את ההכי טוב, הכי הרבה והכי משודרג – לא תמיד יש צורך בכך, ואתם יכולים לחסוך לא מעט מבלי שהדבר יבוא על חשבון האיכות והתוצאה הסופית.

צילום וידאו לאירועים מכל הסוגים

אנו בחברת “דאבל שוט” ערוכים לצילום אירועים מכל סוגי האירועים – מאירועים פרטיים כדוגמת חתונות, בר מצווה, בת מצווה, חינה או ברית/ה ועד לאירועים עסקיים הכוללים אופרציות מורכבות כמו אירועי קד”מ ויח”צ, סרטוני תדמית ועוד.
ה”אני מאמין” שלנו הוא לשים את הלקוח במקום הראשון, לתת לו את התוצר הטוב, המוקפד והערוך בצורה הטובה ביותר, ולעשות זאת תוך שימוש בציוד מקצועי ואמין ובמחירים הוגנים ואטרקטיביים.

קבלת פרטים והצעת מחיר

לקבל הצעת מחיר ופרטים נוספים מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור אליכם עם הצעת מחיר בהקדם!